השירותים שלנו

משכנתא חדשה

כצעד ראשון לקראת דירה משלכם, מומלץ לבצע תכנון פיננסי הכולל בדיקת ההוצאות הכרוכות ברכישת הדירה, המקורות הכספיים העומדים לרשותכם והערכת ההכנסות הצפויות במהלך תקופת ההלוואה. תכנון זה יסייע לכם להתאים את הרכב ההלוואה ליכולותיכם. זה גם אחד מ שירותי ייעוץ משכנתאות שלנו.

איחוד הלוואות

כל אחד מאיתנו שיש לו משפחה חי בשגרה קבועה. עבודה, גידול, טיפול וטיפוח הילדים, תחזוקת הבית, התחייבויות ומטלות מפה ועד להודעה חדשה… בדרך אנחנו מודעים לכך שיש דברים שאנחנו לא מצליחים לטפל בהם או להקדיש להם מספיק זמן ומחשבה… הדברים הללו עולים לנו כסף. והרבה! כשמירוץ החיים נהיה סיזיפי, משפחות רבות נקלעות לסחרור עם כל המינוסים והחזרי ההלוואות שהצטברו, וההחזרים על המשכנתא שהייתה ותמשיך להיות לעוד שנים רבות. אז זה בדיוק ההבדל בין אלו שנמצאים בלופ של מירוץ החיים לבין אותם אנשים חכמים, שפשוט אכפת להם מעצמם ומהכסף שלהם. אלו אותם אנשים שמקדישים לטיפול בכסף שבשבילו הם עובדים כל כך קשה – שעתיים של הפסקה ממירוץ החיים בכדי לדאוג שלא את כל מה שהם מרוויחים, הבנקים ישימו בכיס.

מסורבי משכנתא

אתם לא עומדים בכושר ההחזר ואתם צריכים תוספת להון העצמי. ישנם הרבה סיבות לסירוב למשכנתא – ולכל אחד זה תהליך שונה שאנחנו עוברים עם כל הלקוח בנפרד...

מיחזור משכנתא

מיחזור משמעותו סילוק המשכנתא הקיימת ולקיחתה בתנאים חדשים על פי הצרכים שלכם כיום ולא לפי מה שהיה מתאים לכם לפני מספר שנים. בדיקת תנאי המשכנתא הקיימת מומלצת לפחות פעם בשנה שכן החיים משתנים, המשפחה גדלה ותזרים המזומנים משתנה גם כן. מיחזור יכול בוא לידי ביטוי במספר פרמטרים: שינוי הרכב המסלולים, הוזלת ריביות , קיצור או הארכה של תקופת המשכנתא והעלאה או הורדה של ההחזר החודשי. מיחזור יכול להביא לידי חיסכון של עשרות ואף מאות אלפי שקלים לאורך השנים. זה גם אחד מ שירותי ייעוץ משכנתאות שלנו.

מיחזור משכנתא

משכנתא הפוכה הלוואה לכל מטרה לבני 60 + לשמירת רמת החיים, לסיוע לילדים, לסגירת חובות, לרכישת נכס, לטיפולים רפואיים וכו'

הפרטים שלך נשלחו בהצלחה
אני אצור איתך קשר בקרוב

אישור עקרוני
ב48 שעות...

השאירו פרטים ונחזור אליכם לשיחת ייעוץ חינם...

היועצים שלנו ילוו אתכם לכל אורך הדרך, ויתאימו עבורכם מסלול אישי שמתאים בדיוק לפרופיל שלכם, ויחסוך לכם מאות אלפי שקלים.

ואם לא חסכת? לא שילמת!​